TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI SINI!!

SAYA AKAN LAWAT ANDA KEMBALI.. INSYA ALLAH



Aku berkorban


Ahkak rasa dah lama tak balik kampung..
kejap tak kejap jadi 
akhirnya jadi juga balik raya haji.
Itu pun sebab mama ahkak nak buat korban,
last minit punya plan. Jadi balik tu pun sebab
alongku balik jadi somiku ada la geng dia...

5 ekor kasi tumbang..


Masa kecik dulu tengok jauh² je tapi kali ni
dapat tengok dekat cara sembelihan.
Yang sebenonyer ahkak mana bleh tengok tragedi camni...
tapi ahkak
  • cekal
  • tabah
  • berani
  • eksyen (dalam maksudnya)
  •  dan berkorban
untuk menengoknya... yes! aku berkorban!!


SYUKUR KE HADRAT ILLAHI


Aktiviti melapah dan mengagih lembu pun kejap je siap..
teror sungguh orang kampung ahkak (padahal duk bandar).
Ramai yang berpengalaman luas dan cekap..
supsapsupsap dah settle semua dalam 1½ jam.