TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI SINI!!

SAYA AKAN LAWAT ANDA KEMBALI.. INSYA ALLAH



Filem Hitler yang famous

Dengan hanya 1 filem ini, Hitler tetiba top dan famous giler...
Dengan hanya 1 filem ini, sering dimainkan dengan tajuk yang berbeza-beza
Dengan hanya 1 filem ini, ramai penerbit2 berlumba-lumba nak dapatkan kutipan tertinggi di Youtube
Dengan hanya 1 filem ini, lahir begitu ramai penulis skrip yang ada bakat ke..??
Dengan hanya 1 filem ini, filem ni layak dianugerahkan Filem Sepanjang Zaman
Dengan hanya 1 filem ini, Hitler layak dinobatkan Pelakon Paling Popular di majlis2 anugerah antarabangsa
Dengan hanya 1 filem ini, Jerman patut minta royalti
Dengan hanya 1 filem ini, Jerman patut saman je dorang yang ciplak filem ni

Mari kita tengok tajuk-tajuk dari filem yang satu ni...

Filem yang terkini dengan topik panas
DatoT & Anwar Conspiracy

 Tajuk filem yang takleh blah
Hitler berang jualan tiket tidak mencapai target

Khusus untuk peminat fanatik bolasepak tempatan
Hitler marah fan Kelantan

 Bolasepak punya hal lagi...
Hitler marah Indon kalah Piala AFF dgn Malaysia

Filem penuh emosi 
Proton Inspira Hitler marah

Filem remaja sosial
Hitler marah pasal kes remaja comolot

 Filem direject FB hanya kerana nama
Hitler dan Facebook

Patut ditujukan pada sume brukben
Streamyx - kemarahan terhadap kelajuan

Filem musim perayaan
Apabila orang jerman nak sambut hari raya

Sebenarnya banyak lagi tajuk dari isu-isu semasa untuk filem ni..
Yang gua (apahal gua, gua lak ni?) masukkan kat sini yang ada subtitle BM je..
korang cari la sendiri kat Youtube tu ek... adios