Thursday, July 1, 2010

Hepi Besday Fren

E-eh! Samo la plak ngan gambo frame tue...

01.07.2010 Cekelat buat sahabat lama.
Akhirnya cekelat yang diorder khas untuk besday present my best buddy
dah sampai ke tangannya.. cepatla plak, besdaynya Sabtu 3 Julai
(sama ngan anak sulong aku) lokasi Kemaman, kot posto tak deliver hari tersebut
aku budget 4 - 5 Julai OK la... Anyway aku hepi dia so surprise n appreciate
ngan gift aku tu. Trus tipon aku sejurus menerimanya.. Kronologinya -
aku terbaca dalam Mega Utusan pasal personalizable ceklat wrapper ni dan check website.
Aku rasa begitu interesting n unik skali kalo dapat bagi kat sesapa.
Ingat nak bagi kat anakku tapi aku dah ade projek lain, so memandang ada
sorang lagi sama besday ngan anakku lantas aku teringat akannya..
lagipun selama ni dia banyak memberi kat aku, so this is pay back time!
Sori ye Ani.. walo pun murah tp kelainan n keunikkan tu yg buat aku teruja.
p.s :  aku curi gambonye di FB.. hehehe hebak aku!