Sunday, August 15, 2010

Happy Birthday


Glitter Graphics - http://www.sparklee.com

15.08.2010 Alahai.. dah berumur dah aku rupenye..
walo pun nombor naik tapi akak tetap maintain dik... (baca dgn suara sengau)
Ape la ade dengan angka? 
Orang yang baru kenal akak, ingat akak remaja lagi tau! u see..
berlagak la plak bunyi nye.. tapi itu la hakikatnya..
Alhamdulillah, tuhan berikan keawet mudaan kepadaku..
Sape mau petua?! (sila angkat tangan ye...)
Sediakan pengerasnya - akak mintak tak banyak..
satu je... 1kg Gold Bar or Coin... kui3x


Takde ape yang aku harapkan di kala usia begini
hanya keredhaan darimu Ya Allah..

owh... aku ade wat kek besday aku sendiri
Kek Strawberi.. my 1st try setelah berkurun lama tak wat kek.

 pandangan dari bawah sungguh cantik
dari atas..? tetibe je kamera rosak! kui3x

 warne pink stroberi tu soft sangat tapi sodap..!
  OK la tuh! Lenkali leh wat lagi..


Pada sumer yang wish hepi besday kat aku,
terima kasih bebanyak ye...