TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI SINI!!

SAYA AKAN LAWAT ANDA KEMBALI.. INSYA ALLAH



Lagi lagi projek apam

Kali ni misi 2 hari berturut-turut.
23 July sepupuku kawin, so sajer la nak bawak buah tangan.
Bermula la misi pada malam 22 july jam 10.45 malam.
Mula dah lewat, habis pun musti lewat gak.. gedebuk gedebak
campur makan darab tengok TV tolak kemas2,
kul 4 jugak akak titun... adoi itu baru half mission.
Kena sambung esok pagi pulak...


Pagi 23 july menyambung misi semalam dengan satu adunana lagi...
dan ini hasilnya...


bertemakan tutti fruity dengan filing stroberi, bluberi dan kaya

Balik dari kenduri kawin Si Meen, meneruskan misi kedua untuk 24 july plak...
esoknya ada besday party anak buah akak, mami nya dah mintak
buatkan apam kiut untuk anaknya. Misi bermula 8.00 malam, nampaknya 
percubaan mendesign bumble bee berjaya!


Selesai je bumble bee, akak meneruskan adunan kedua dengan ladybugs plak.
Berjaya juga walaupun ini percubaan pertama.. Akhirnya kul 2 am akak titun
lepas tengok citer cina..

Hasilnya bertemakan tumble bugs (cam nama game plak!)
Filling sama jer - stroberi, bluberi dan kaya..
Hepi Besday to Nazreen ke-3 taun

Balik party dalm kul 3.30 petang, akak terus flat!
Kena cover balik waktu zzzzz aku..