TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI SINI!!

SAYA AKAN LAWAT ANDA KEMBALI.. INSYA ALLAH



Ana Raffali Juara AJL25

"Penat je tunggu..."
"Tah apa-apa juri ni..."
"Tak best langsung..."

aku nengok gambo dia byk berpakaian 
traditional... identiti dia kot!

itu antara komen2 dari kalangan member-member aku..
my komen? ni la 1st time aku tengok orangnya dan
1st time aku dengor lagu ni.. (serius bhai...)
tak pernah lagi rasanya dengar di radio.. 
maklum la old timer.. bukak Sinar.fm je la..
mungkin baru lagi di halwa telinga aku, jadi tak tangkap jiwa lagi la..
skali dua dengor cam style The Corrs pun ada
So ape pun korang komen, dah rejeki dia menang malam tu..
Marilah kita memartabatkan lagu tempatan dan industri musik tanahair... kata ko!



# kejadian : 09.01.2011 - 11.43 malam
# lokasi : atas pentas
# apa kes : AJL25
# hero : ko pk la sendiri....
# nak komen? klik kat tajuk entri..