TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI SINI!!

SAYA AKAN LAWAT ANDA KEMBALI.. INSYA ALLAH



#tanyanajib Datin Rosmah guna bomoh?

Macam-macam la soklan diajukan oleh rakyat jelata
bila Datuk Najib bagi chan tweet dia 11.1.11 Selasa lalu
yang dibuka untuk 1 jam tapi di extend lagi stengah jam.


Aku amik soklan yang lawak, merepek, merapu, meraban 
tapi serius kite nak tau, antaranya :

@IshaqBlacklotus #tanyanajib Sy tak pakai coli. Tak kisah gak pakai spender 
kualiti rendah murah. Boleh tak ganti duit tu utk turunkan harga barang terkawal? 

@NajwanHalimi: Nak #tanyanajib betul ke Rosmah pakai susuk dan main bomoh?

@gnomefan #tanyanajib u kecewa tak Dua Alam Dr Rozmey tak cecah 40 juta? :p

HilmiIsmaill #tanyanajib How does is feel to sleep next to Rosmah? Mendebarkan tak?

@aleffush Apa dalam rambut Rosmah?


@dawsydozz #tanyanajib apa rahsia bibir yang mengiurkan? Merah jambu gitu

eklern EkLern™ Tan #tanyanajib your official/non-official car, 
pump ron97 or you pun ambik subsidi?

sickchild72 #tanyanajib bila last cukur bulu ketiak?

moemasri #tanyanajib hari ni Datin Rosmah masak apa?

Ni lak soklan kuang ajaq... siot tul...

@zique: #tanyanajib can the mosques not contribute to noise pollution 
5 times a day by blasting their speakers?

Datuk Najib pun janji akan menjawab beberapa soklan 
dan rasa terhibur lak ngan soklan yang kreatif

@NajibRazak: Saya menjawab beberapa soalan yang menghiburkan yang ditanya 
Selasa lalu dalam video ini http://bit.ly/gp0noV #tanyanajib

korang godek la sendri ye..!


# kejadian : 11.1.11 Selasa 4.30pm
# lokasi : twitter
# apa kes : boleh tanya apa saja kat #tanyanajib
# nak komen? klik kat bawah..