Tuesday, February 8, 2011

Pelaburan Akaun Emas, Halal or Haram?

Pelajari Teknik untuk menjana keuntungan ketika harga emas sedang jatuh
dan juga teknik mengaut keuntungan ketika harga sedang naik!


Aku nak share dengan korang pasal aku dah beli satu eBook ni, pasal pelaburan akaun emas, 
akaun ye encik.. akaun!
Oleh kerana aku kurang gemar memakai barang kemas, ye ke? memang sesuai la aku amik tau pasal bende ni.. lagipun aku ni jenis suka amik tahu benda2 baru bagi aku.. untuk tambah ilmu pengetahuan, kata orang.. 


So kalo aku nak citer apa yang terkandung dalam eBook tu, sori le
aku belum abish baca lagi.. 3 ebook tu.. tapi bila dah start baca tu memang menerujakan aku.. 
fulus je takde lagi tapi ini adalah salah satu impian dan target aku untuk tahun 2011 ni.. InsyAllah

Korang tak perlu fenin2 kepala dan bersusah payah membuat kajian sendiri tanpa mengetahui
sejauh mana ketepatan faktanya kerana kini leh mempelajarinya secara khusus melalui
Ebook Kajian Kes Akaun Pelaburan Emas!

Selain itu, kajian kes ini juga menjelaskan tentang hukum Halal dan haram dalam akaun emas ini...

Thinkerich (penulisnya), telah menyampaikan dengan ringkas, padat dan amat mudah untuk difahami.

Boleh baca komen yang diberikan oleh para pembaca melalui link berikut :

PELABURAN AKAUN EMAS

Aku dah dapatkannya, korang bile lagi..? (macam iklan pulok...)


Apa yang korang akan dapat dengan HANYA RM40.00 sahaja!*

BIL
PRODUK
HARGA
1.
Akaun Pelaburan Emas
RM40
2.
Bagaimana Hendak Memilih Pelaburan Yang Menguntungkan
RM40
3.
Fakta Emas
RM40
Jimat RM80
RM120 RM40*