TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI SINI!!

SAYA AKAN LAWAT ANDA KEMBALI.. INSYA ALLAH



Telur palsu?!

Telur ayam pun ada yang palsu ke?
Bunyi cam pelik.. palsu tang mana?
Ayam pondan punya telur ke?
the star online
Kes ni berlaku bila seorang wanita mendapati 30 biji telur yang dibelinya 
di Pulau Tikus, P. Pinang palsu belaka. Kalo nak tau rupa telur palsu tu,
kulitnya lebih keras, telur putihnya lain macam kelikatannya. Akak pun
tak pasti camne rupanya, tapi menurut kajian analisis yang dilakukan di KL
telur tu mengandungi bahan kimia yang berbahaya.. alamak! takutlah plak,
kut kut selama ni dah termakan telur palsu. Macam-macam cara dorang 
ni nak cari untung ye, ape nak jadi pun tak tau....