TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI SINI!!

SAYA AKAN LAWAT ANDA KEMBALI.. INSYA ALLAH



Tu dia... semangat polka dot part2

Jeng..jeng...jeng.. Ni la hasil semangat aku ari tu... 
OK la ek, walaupun ade lubang2 sikit. Tu bukan ape, air kukus nitik tu..

Cara aku buat APAM POLKA DOT yang comel

bahan-bahan disediakan dan siap dibancuh

Cik Marsya yang rajin bantu susun kertas cupcake ke dalam tray

Proses meletakkan bancuhan ke dalam acuan dan isi filling

Upacara deco-deco ala polka dot

Taraa... dah siap untuk dimakan

U See... orang yang tak reti masak cam ahkak pun boleh buat, ape...
Ini merupakan percubaan pertama kerana rasa cam senang sangat.
Dan ekceli akak ingat nak bawak masa sepupu bertunang nanti di samping
PROMOSI! hahahaha... baru jadi sekali dah ade hati nak berbisnes...
Korang tau berapa jam nak siapkan dari mula? Aku start kul 9 malam, sudahnya kul 12, okeh..
Itu pun dengan bantuan Cik Marsya dan dengan gangguan Cik Marsya juga...
Apape pun, aku berpuas hati dan berbangga dengan pencapaian diri sendiri.
Err nak oder ke?