Tuesday, May 24, 2011

Tiket murah punye pasal

Hari ni seopis aku naik gila membooking tiket flight murah.
Sib baik bos2 takde hari ni, shh... jangan bagitau bos besar!


Yang jadi gila tu bukan sebab ape, sebab tak dapat menahan kesabaran
website hang la, error sana error sini... 
Korang tau dari kul 8.30 am aku check date yang ade seposen tu, 
Feb2012, Mac2012 ade banyak lagi...yang buat aku gila bila time buat payment
leh plak dia bagitau harga dah berubah, yang seposen tu dah habis.. aarrgghhh!
Siot tol la... waiting room punya hal la ni... Date dah cantik tu... 
tapi member aku yang tengah sama2 booking lepas plak! Lagi la aku tensii... 
Terpaksa la pilih date lain. Tengok2 seposen pergi je, ada tu balik je.
Check punya check ada la bulan April.. cepat2 book, hang lagi..
tukar pc orang lain plak, tak jalan jugak! Pergi balik pc aku, baru la boleh...
Huh! Dah kul 11am, tak makan lagi semata2 nak beli tiket seposen. 
Sib baik aku dah pasang niat puasa malam tadi.. ON je la..
Alhamdulillah, dapat la gak nak bawa anak naik kapalterbang.. 
sian anak2 aku, kena tunggu tawun depan.. tapi nak wat camne, 
ibu mu ini bukannya 'berado' tapi yang ado2 aje...