Friday, May 20, 2011

Sticky Post : GA-thon

Sempena Hari Wesak ni, memandangkan aku kebosanan tahap 'beta'
takde menda nak buat hari ni jadi aku melancarkan
GA-thon buat diriku... muahahahaha
Start dari 16 hingga 20 Mei 2011

Dan aku berharap mengenalah GA yang join ni, kalo tak satu pun at least 5 la
Semoga aku ade LUCK dan korang doakan la untuk aku yer...
So akhir kata 'Marilah bersama aku mengejoinkan dirimu dalam GA2x nih'

Update : GAthon list

GAthon 1 : AidaZaki

GAthon 2 : Moe Closet
diTAG : Afiqah, Kathy Tuah

GAthon 3 : Saudagar Musafir

GAthon 4 : FromKualaLumpur

GAthon 5 : Pondokkecilku Ibu
diTAG : Dilaz, Rosie, Syarni, Afiqah, Kathy Tuah
 
GAthon 6 : Le Beau Mode
diTAG : Dya, Dilaz, Afiqah,

GAthon 7 : Die Yah

GAthon 8 : 123 Soft Toy Collection
diTAG : m@m@TOmeLL

GAthon 9 : Kiszydolls

GAthon 10 : Keyphochee

GAthon 11 : Chiq Dina

GAthon 12 : AzatieSayang

GAthon 13 : Colours Of Melody

GAthon 14 : Zulaikha Crafter

GAthon 15 : Catatan Dari Dengkil