TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI SINI!!

SAYA AKAN LAWAT ANDA KEMBALI.. INSYA ALLAH



Projek hadiah Hari Guru

lagi lagi apam...


ilham idea kreatif datang di tengah malam

Anak akak ada sambutan Hari Guru di sekolah hari ni (27.05.2011)
Cadangnya dia nak bagi brooch, rasa cam tak best je bagi brooch cinonet
gitew jek.. so akak ingat nak buat apam skit di samping promo..
hahah sempat lagi kau neng... dalam duk tengah baking tu sesambil tu
cari ilham nak deco apam tu, camne nak letak bekas brooch ngan apam tu
nanti. Cam tak sesuai je.. tetiba PLING! idea sudah mari.. tu pun dah nak
dekat pukul 12 malam.. Nampak tak brooch tu..? Akak pinkan kat tengah riben.
Lepas tu sempat buatkan tag card lagi. Sendiri tengok pueh ati dongan 
kekreatipan den ni hah.. (saje puji diri sendiri, tak bleh ke?).
Kesudahannya kul 2.30 akak masuk tido.. sampai terbawak dalam mimpi.
Pagi tu, anak senyum puas hati tengok hasil air tangan iboo nye..
Iboo tengok anak gembira pun dah cukup.. pada cikgu2 sumer,
rasa dah lewat tapi nak cakap gak, "SELAMAT HARI GURU"